Bestyrelsen

Bestyrelsen i Mølleløkkens private børnehave og vuggestue består af formand, næstformand, 3 forældrerepræsentanter, 2 forældre suppleanter, leder, souschef og 2 personalerepræsentanter.

På det årlige forældremøde i april, bliver bestyrelsen valgt af forældrene i en periode for 2 år. Suppleanter dog 1 år. Det kræver ingen specielle forudsætninger at indgå i bestyrelsesarbejdet. Blot interessen er tilstede, kan man blive valgt til at repræsentere de øvrige forældre i principielle sager om huset, børnenes og personalets hverdag.

Bestyrelsen holder møde en skiftende hverdagsaften ca.  hver 2. måned fra kl. 19-21. Møderne tager udgangspunkt i den aktuelle dagsorden, som alle bestyrelsesmedlemmer kan bidrage med punkter til senest en uge før mødet bliver holdt. Vi mødes fast i Mølleløkken.

Bestyrelsen afholder i løbet af året forskellige arrangementer.

 

Bestyrelsen for Mølleløkkens private børnehave & vuggestue. Valgt pr. 24/4 2025

 

Formand:

Aslak Lund

Mail: lundaslak@gmail.com

 

Næstformand:

Camilla Madsen

Mail: missmadsen@hotmail.com

Repræsentant:

Mie Thygesen

Mail:mie_e_n@hotmail.com

 

Repræsentant:

Katrine Ellen Rasmussen

Mail:katrineellen@gmail.com

 

Repræsentant:

Esben Nygaard Rusbjerg

Mail:esben@rusbjerg.net

Suppleant:

Nicolaj Yde Sørensen

Mail: nicyde@gmail.com

 

Suppleant:

Ida Schmidt-Nielsen

Mail: idaschmidt-nielsen@live.dk