Bestyrelsen i Mølleløkkens private børnehave og vuggestue består af formand, næstformand, 3 forældrerepræsentanter, 2 forældre suppleanter, leder, souschef og 2 personalerepræsentanter.
På det årlige forældremøde i april, bliver bestyrelsen valgt af forældrene i en periode for 2 år. Suppleanter dog 1 år. Det kræver ingen specielle forudsætninger at indgå i bestyrelsesarbejdet. Blot interessen er tilstede, kan man blive valgt til at repræsentere de øvrige forældre i principielle sager om huset, børnenes og personalets hverdag.
Bestyrelsen holder møde en skiftende hverdagsaften ca. hver 2. måned fra kl. 19-21. Møderne tager udgangspunkt i den aktuelle dagsorden, som alle bestyrelsesmedlemmer kan bidrage med punkter til senest en uge før mødet bliver holdt. Vi mødes fast i Mølleløkken.
Bestyrelsen afholder i løbet af året forskellige arrangementer.
Bestyrelsen for Mølleløkkens private børnehave & vuggestue. Valgt pr. 24/4 2025
Formand:
Aslak Lund Mail: lundaslak@gmail.com
Næstformand: Camilla Madsen Mail: missmadsen@hotmail.com |
Repræsentant:
Mie Thygesen Mail:mie_e_n@hotmail.com
Repræsentant: Katrine Ellen Rasmussen
Repræsentant: Esben Nygaard Rusbjerg Mail:esben@rusbjerg.net |
Suppleant:
Nicolaj Yde Sørensen Mail: nicyde@gmail.com
Suppleant: Ida Schmidt-Nielsen Mail: idaschmidt-nielsen@live.dk
|