Bestyrelsen i Mølleløkkens private børnehave og vuggestue består af formand, næstformand, 3 forældrerepræsentanter, 2 forældre suppleanter, leder, souschef og 2 personalerepræsentanter.
På det årlige forældremøde i april, bliver bestyrelsen valgt af forældrene i en periode for 2 år. Suppleanter dog 1 år. Det kræver ingen specielle forudsætninger at indgå i bestyrelsesarbejdet. Blot interessen er tilstede, kan man blive valgt til at repræsentere de øvrige forældre i principielle sager om huset, børnenes og personalets hverdag.
Bestyrelsen holder møde en skiftende hverdagsaften ca. hver 2. måned fra kl. 19-21. Møderne tager udgangspunkt i den aktuelle dagsorden, som alle bestyrelsesmedlemmer kan bidrage med punkter til senest en uge før mødet bliver holdt. Vi mødes fast i Mølleløkken.
Bestyrelsen afholder i løbet af året forskellige arrangementer.
Bestyrelsen for Mølleløkkens private børnehave & vuggestue. Valgt pr. 13/4 2023
Formand: Aslak Lund Mail: lundaslak@gmail.com Næstformand: Camilla Madsen Mail: missmadsen@hotmail.com |
Repræsentant: Mie Thygesen Mail: mie_e_n@hotmail.com Repræsentant: Felix Bjørnstrup Mail: felixbjornstrup@hotmail.comRepræsentant: Michael Paulsen Mail: mjfitliv@gmail.com |
Suppleant:
Katrine Rasmussen Mail: katrineellen@gmail.com
|